Sunday, December 6, 2009

"Vă sunt recunoscător"

Geoană la PNL, după ce termină discursul, extra: "vă sunt recunoscător!" râdeți voi râdeți, dar eu așa ceva n-am auzit în 20 de ani de post-revoluție. "Vă sunt recunoscător!" Cuvinte de o frumusețe Steinhardtiana.

Eu ma simt onorată să am un președinte căruia îi vin firesc cuvintele astea.

M-am săturat de cinism.


Update: Romanii lui 'vă sunt recunoscator' sunt mai putini decit cei ai lui 'v-am ciuruit'. Poate ar trebui sa schimb unele timpuri ale verbelor din acest mic post. N-o s-o fac. I stand by my words.

9 comments:

Lilick said...

Citisem de ieri ce ai scris. Comentariul l-ai sters?

Claudia Muresan said...

_le_-am sters. mi se pare ciudat sa te plimbi online sa scrii mascari. nebuni.

Marina said...

Decent si interesant articolul scris de Lilick despre modul in care scrie Istoria muzicii.

Claudia Muresan said...

sorry, nu cred ca stiu despre ce articol e vorba.

Maria said...

Aa, pacat!
Intreab-o pe Lorena cum scrie ea la Istoria muzicii.
Si cum o ajuta prietena ei si in special sotul acesteia...

Elena said...

Ce ghinion!
Lilick a pierdut si plecarea in Japonia si miza alegerilor.

Claudia Muresan said...

ghinionul e al nostru al tuturor.

Laurentiu said...

Nu esti in sare sa scri' o noua postare?
Vezi sa nu te ofilesti singura - ca Lilickk.

Claudia Muresan said...

@Laurentiu: N-oi fi eu 'in stare sa scriu o nou postare', dar Dumneata nu esti in stare _sa scrii_.
Si ca sa raspund nerabdarii cu care se pare ca astepti o noua postare, iata un mic trailer:
"„Pînă cînd, proştilor, veţi iubi prostia?' (Pilde 1, 22)"
Cit despre singuratate, stii cum se zice: better alone than in bad company.

 
Click to join filosofie1999

Intilnire 10 ani UBB filosofie1999